Meevaller - Reisverslag uit Kratié, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu Meevaller - Reisverslag uit Kratié, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

Meevaller

Blijf op de hoogte en volg Annelies

08 Augustus 2013 | Cambodja, Kratié

Tot nu toe ging het steeds goed met mijn reisverslagen maar deze typ ik al voor de vierde keer.. Hier op dit moment inktzwart, de donder Doet pijn aan je oren. Oergeweld, binnen 1 seconde staat het blank. Afgelopen 2 dagen met Karin, Australisch, 44 jaar, trektocht op de fiets gemaakt naar een eiland in de Mekong. Erg mooi en gezellig. Het arrangement gekregen van 2 toeristen die vlakbij het eindpunt omgedraaid waren. Voor hun gemiste kans en voor ons een meevaller. Prachtig eiland, buffels, rijstvelden, bijna alleen maar natuurgeluiden. Bij mensen thuis geslapen. Vandaag relaxen; wassen, apparaten opladen, nieuwe broek gekocht. En mijn eerste geroosterde aapjes gezien. Morgen naar Sen Monorom; jungle.

• 08 Augustus 2013 - 14:04

Misha:

Hoi Mams,
    Klinkt goed allemaal! Wel jammer dat het met de digi spullen soms niet zo goed gaat haha maar dat heeft iedereen wel eens.
    Leuk dat je met andere toeristen optrekt. Toch gezellig om die ervaringen even te delen.

Hier is het hete weer ook een beetje over. Nu wisselend weer.

Geniet er nog van! En die geroosterde aapjes eet jij toch niet op he of al eentje geproefd?

Kus Misha

• 14 Augustus 2013 - 13:09

Jacki:

Ha Annelies,

Ik ben eindelijk je blog aan het lezen! Leuk om te lezen wat je allemaal beleeft. Wat je vandaag schreef klonk extra speciaal, maar met Misha hoop ik dat je niet van de aanpjes hebt gegeten hoor!
    Nu weer verder met de volgende posts.

Geniet!
    Jacki