Morgen ben ik thuis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annelies Uden - WaarBenJij.nu Morgen ben ik thuis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

Morgen ben ik thuis

Blijf op de hoogte en volg Annelies

24 April 2014 | Thailand, Bangkok

Bangkok was voor 2 dagen perfect. Zat in een geweldig straatje waar ontzettend veel te zien viel onder andere heel veel transgenders. Wat is het leven dan toch mooi. Inmiddels ben ik op het vliegveld. Veel te vroeg. Heb nog uren de tijd. Maar heb nog verschillende dingen te doen. Begin ook wel zenuwachtig te worden wat er allemaal op me afkomt. Maar ga proberen het allemaal gezellig over me heen te laten komen. Het was een mooie reis met heel veel mooie mensen. Heb zelf dingen los kunnen laten en ga met heel veel positieve gevoelens terug. En dan gaat de reis in Nederland gewoon verder. Daar heb ik ook nog iets goed te maken. Al die kleine cadeautjes die ik voor mijn reis kreeg heb ik meegenomen. Alle mailtjes, appjes, skypegesprekken en reacties op mijn blog hebben me goed gedaan. Bedankt allemaal. Straks ga ik nieuwe kleren aantrekken; beetje leuk thuis komen. Tot snel. Lieve groetjes

  • 24 April 2014 - 19:48

    Marga:

    Ha Annelies.

    Goede reis terug. We vroegen ons al af (We zijn Marita en ik) of we al "welkom thuis" konden mailen. Dat is dus bijna zover. Thuis is het nagenieten. De herinneringen blijven de rest van je leven. Ik heb je blog ijverig gevolgd. Je hebt een mooie en bijzondere reis achter de rug. Tot gauw. Groetjes Marga.

  • 25 April 2014 - 14:44

    Carla:

    Ha Annelies,

    Wat is de tijd toch omgevlogen! Nu is je reis al weer achter de rug. Je hebt een heleboel mooie dingen gemaakt die je weer neemt in je verdere reis. Geniet van het thuis komen en laat lekker alles over je heen komen. Tot snel. Gr. Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 2403
Totaal aantal bezoekers 20246

Voorgaande reizen:

25 Juli 2013 - 25 April 2014

Azië rondtrekken

Landen bezocht: