Zo dichtbij kan het zijn - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu Zo dichtbij kan het zijn - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

Zo dichtbij kan het zijn

Blijf op de hoogte en volg Annelies

03 Augustus 2013 | Cambodja, Khett Siem Reab

Dit berichtje even om een indruk te geven van contact en media. Allereerst is zo' n ereader wel heel erg handig. Zeker als je lang op reis gaat!! Ben nu het zevende kind aan het lezen;dankzij de handigheid van Misha. Daarnaast fiets ik met blue hotel op mijn mp3 (is geloof ik alweer ouderwets) naar Ankor Wat; dan voel ik me wel een bevoorrecht mens. Appen doe ik elke dag met mijn kinderen en een paar vrienden. Ook super handig en leuk. Vooral met Misha, de thuisblijver, babbelen we gezellig de dag door. En mijn tablet is natuurlijk hartstikke leuk en handig. Scheelt wel dat ik alleen reis en op deze manier snel en handig toch veel kan delen. En hier in Cambodja ben ik zeker geen uitzondering. Hier tabletten en phonen ze ook heel wat af.

  • 03 Augustus 2013 - 16:28

    José:

    hoi annelies, heel leuk om je te kunnen volgen. Geniet ervan, maar dat doe je vast.
    grtjs

  • 04 Augustus 2013 - 10:18

    Nell:

    Wat leuk om jouw verslagen te lezen en je zo te kunnen volgen.
    Nog maar zo kort weg en al zoveel indrukken opgedaan!

    Groetjes,
    Nell

  • 04 Augustus 2013 - 11:09

    Marga:

    Je wordt zo heel mediawijs! Kunnen we na je terugkomst bij jou in de leer.

  • 04 Augustus 2013 - 22:52

    Moniek:

    Hey Annelies,

    Nou ik had wat in te halen zag ik. Je bent erg trouw met je reisverslag. Leuk je te volgen.
    Ik zoek het appen uit. Probeer het komende week uit te zoeken. Mail je binnenkort uitgebreider.
    liefs, Moniek.

  • 05 Augustus 2013 - 21:53

    Marianne:

    Hoi Annelies,
    Wat bijzonder om je reisverhalen te kunnen volgen, fijn zo'n e-reader niet waar?
    Ik wens je een veilige mooie reis en een fijne tijd in Cambodja geniet ervan!
    Groetjes, Marianne

  • 06 Augustus 2013 - 20:11

    Marian:

    Hoi Annelies,

    Ik mis je met al je enthousiasme. Heb je het een beetje leuk daar ? vast geen boekenlegger te vinden .

    Wij werken en volgen jou met veel plezier,

    groetjes Marian BiblioNu

  • 09 Augustus 2013 - 10:07

    Carla:

    Ha Annelies, zo te lezen heb je al veel mooie dingen gezien! Heerlijk dat het tot nu toe allemaal zo relaxt verloopt! Geniet ervan. Leuk om je zo ook te volgen en al je reisverslagen te lezen. Mijn vakantie zit er bijna op. 2 heerlijke weken in Frankrijk gehad van vandaag ga ik weer werken. Gr. Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

Annelies

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 20281

Voorgaande reizen:

25 Juli 2013 - 25 April 2014

Azië rondtrekken

Landen bezocht: