Rib uit mijn knip - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu Rib uit mijn knip - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

Rib uit mijn knip

Blijf op de hoogte en volg Annelies

03 Augustus 2013 | Cambodja, Khett Siem Reab

Nog even terugkomend op de verkiezingen. De Cambodian Peoples Party (CPP) die gewonnen heeft is vooral sterk aanwezig op het platteland. Tijdens mijn bootreis zie je bij al die rivierdorpen ook een groot, stevig huis met alle vlaggetjes/affiches van de cpp. Vandaaruit zullen ze wel goede dingen doen voor mensen maar ik kan me voorstellen dat het dan moeilijk is OM op een andere partij te stemmen.
De afgelopen 3 dagen heb ik rondgefietst in Ankor Wat. Pas $40,-. Voor mijn budget een hele uitgave. 1ste dag Roluos tempels; liggen wat achteraf. Nauwelijks een toerist te bekennen. Zelfs zo erg dat ik de laatste tempel op een modderig fietspaadje bereikte in een totaal verstild bos. En ik nog maar denken dat de autoweg via een andere kant liep. 2de dag Ankor Wat; het serieuzere werk. Verschrikkelijk indrukwekkend, maar dat vinden heeeel veel mensen. Moest met mijn poncho in het heiligdom; mijn omslagdoek voldeed niet. Maar ik heb het gezien!