Even tussendoortje - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu Even tussendoortje - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

Even tussendoortje

Blijf op de hoogte en volg Annelies

30 Juli 2013 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hettie, in Bangkok kun je gemakkelijk met de trein reizen. Het is heel relaxed, druk maar allemaal heel rustig. Daarnaast zit iedereen te mobielen en te tabletten. Natuurlijk is dat maar een klein deel van de bevolking maar dat is wat je ziet. Marga, foto's moet ik nog meer onder de knie krijgen, maar gaat lukken. Hoe zag Kiepke eruit?? Doeiiiiii

• 31 Juli 2013 - 08:27

Marian:

Hoi Annelies,

Ik heb je ook ondekt ! Ben je lekker op dreef ? Helemaal in je element en geen gedachten aan boeken , en kasten ed.

Gentiet maar lekker en veel verhalen na afloop,

groetjes
    Marian

• 31 Juli 2013 - 11:51

Bertien:

Hi Annelies,

Ik begin je nu te volgen. Ben heel benieuwd.
    Een fantastische reis en tot volgend bericht.

Groeten,
    Bertien

• 02 Augustus 2013 - 17:52

Toos:

Hallo Annelies ,
    Ik denk dat je in een een hele mooie omgeving bent. Angkor en het TonleSap meer. Ga er van genieten.!
    Groetjes Toos

• 04 Augustus 2013 - 11:05

Marga:

Kiepke zag er uit zoals ze er altijd uitziet. ( had je witte bruidsjurk en sleep verwacht?)
    Zwarte boek, witte bloes en rood hesje. Was een gezellig feest. Hier is het warm. Hoe is het daar qua temperatuur?