Leuk en het eerste dipje te boven - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu Leuk en het eerste dipje te boven - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

Leuk en het eerste dipje te boven

Blijf op de hoogte en volg Annelies

18 September 2013 | Cambodja, Kâmpôt

Gisteren en vandaag zaten we er dan toch even doorheen. Het weer is flink omgeslagen; grijs en veel regen. Daarnaast fietsen die weg waren, een rat in huis, wat minder leuke dingen in omgeving van Janneke, kindje van Ty op ic. Kortom het zat even niet mee. Vandaag onszelf getrakteerd op een vrije dag. Voelt als spijbelen. Maar het goede nieuws is dat we uitgerust zijn, er weer tegen kunnen en er morgen weer tegenaan gaan. Lekkere massages(hier wordt dit vaak gedaan door blinde mensen)doen wonderen! De foto's hierbij laten zien dat ik ook actief meedoe met dans. De juf is een wonder; zo goed als zij is met zang en dans. Ook moderne dans. We hebben deze week een campagnedag voor educatie gehad; bus, laadbak en brommers en de karavaan kan beginnen. Morgen met wat Hobo's workshops over de saltfields. Hoe hen meer te betrekken bij onderwijs. Janneke gaat vrijdag weg en ik heb voor mezelf een leuk, klein en sfeervol pensionnetje geboekt. Ook weer lekker even alleen want zondag komt er alweer iemand nieuws. Nu naar huis en afgesproken is dat er ook op onze verdieping flink wat rattenvallen staan!!