Het land van de zoekende mannen - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu Het land van de zoekende mannen - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

Het land van de zoekende mannen

Blijf op de hoogte en volg Annelies

14 September 2013 | Cambodja, Kâmpôt

Inmiddels wonen we 3 weken bij Ty, Chenda en hun zoontje van 2. De bovenverdieping is helemaal van hout. Als ik een keer veeg heb ik altijd het gevoel dat het regent beneden(tussen de planken door). Onze overburen zijn een Australische gepensioneerde man en zijn veel jongere vrouw. Hij heeft gisteren een elektrische grasmaaier laten bezorgen. Ze hebben ook veruit het mooiste huis, goed beschermd met muren, prikkeldraad en een alarminstallatie. Volgens Chenda is de overbuurvrouw niet gelukkig. Onlangs zijnwe naar Rabbit eiland geweest. Op het bootje werd ons zicht deels bedorven door een 75 jarige kwallebal met Cambodjaanse schone waar hij zijn handen niet vanaf kon houden. Later zagen we hem in zijn eentje over het strand een waggelwandelingetje maken. Toen we vorige week het weekend in Kampot waren en 's avonds een laatste drankje namen
maar liefs een heel gezin. Deze keer was onze man niet oud maar wel erg lelijk en erger nog, erg dronken en had het hoogste woord. Zijn Cambodjaanse vrouw met zoontje van 4 en haar pasgeboren baby zat lief te glimlachen terwijl ze de baby de borst gaf. En dan nog al die eenzame mannen die nog alleen lopen te zoeken. Het voelt gewoon allemaal niet goed. In Laos is het strafbaar en moet je getrouwd zijn om met elkaar naar bed te mogen. Helpt dat?? Bescherm je daarmee vrouwen?? Volgende keer weer iets vrolijks!!

• 15 September 2013 - 16:42

Marga:

Ha Annelies.
    Nog geen sjans gehad van zo'n oude lelijke viezerik?
    Pas goed op jezelf en veeg niet te veel.
    Groetjes Marga.

• 17 September 2013 - 17:39

Kiepke:

Hey Annelies,

Net terug van onze 'honeymoon"op de kanaaleilanden Guernsey en Jersey.
    Het was er prachtig en we hebben er goed genoten.
    Nu dus weer tijd om jou verhalen te lezen.
    Je doet het heel leuk op het schooltje, het ziet er ook kei gezellig uit zo met z'n allen op de vloer!!
    Enne...... die zoekende, oude, lelijke mannen, nou die moet je maar goed links laten liggen!!!
    Het is een ziek wereldje waar die in zitten.
    Hou je haaks, en nog veel "juf"plezier!!
    Groetjes,
    Kiepke