olifanten en bootreisje - Reisverslag uit Takeo, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu olifanten en bootreisje - Reisverslag uit Takeo, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

olifanten en bootreisje

Blijf op de hoogte en volg Annelies

14 Augustus 2013 | Cambodja, Takeo

Het wassen van onze olifant was slechts een klein onderdeel van de dag. Meer nog hebben we met haar gelopen. Ook wel grappig om gewoontes op zo'n dag te zien van zo'n kolossaal beest. Het was een echte jungletrekking;onder de modder, glibberend over paden. Het stel waar ik mee was, was Engels/Indisch. Frêle meisje die eigenlijk niet vies wilde worden. Dat lukte dus niet. Maar het was een leuke onderneming. In Sen Monorom erg basic geslapen; rieten hut, houten vloer en matras op de grond. Daarna naar Takeo; nauwelijks toeristen, geen Engels en geen menukaart. Veel handen en voetenwerk. Super boottochtje met Daniël gemaakt. Hij kwam uit de lucht vallen; leuk en het scheelt in prijs. De afdruk van mijn zonnebril staat scherp op mijn gezicht! Is minder!
En de waterlelies staan in bloei. Erg mooi!

  • 14 Augustus 2013 - 13:00

    Paul Van Haperen:

    Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat. En werkt!! Toch anders dan een brief schrijven en een maand op antwoord wachten, om dan niet meer te weten waar het ook al weer een reactie op was :-)
    Je hebt al veul gezien en gedaan zeg! Wij gaan komend weekend naar Lowlands, dat moet dan het hoogtepunt van deze maand maar worden voor ons.

    Fot's blijven plaatsen he? Vinden we leuk om te zien.

    knuffel!

  • 14 Augustus 2013 - 13:21

    Mieke Van Leeuwen:

    Wat leuk om je helemaal te volgen, en een beetje een beeld te krijgen van de indrukken die jij allemaal opdoet....geweldig!!
    Ik wens je nog heel veel plezier, geniet ervan!!

    groetjes Mieke,

  • 15 Augustus 2013 - 19:53

    Janneke:

    Hoi Annelies,
    Leuk een berichtje van je te ontvangen op de bemore-community!
    Zoals je merkt, heb ik je ondertussen op waarbenjij nu gevonden en je berichtjes gelezen.
    Super om op deze manier alvast een indruk te krijgen van Cambodja.
    Over 8 dagen vlieg ik, dus nu nog druk bezig met de laatste voorbereidingen.
    Begin het nu toch ook wel spannend te vinden hoor! Maar laat het allemaal lekker over me heen komen.
    Heb zin om samen aan het werk te gaan.
    Groet Janneke

  • 16 Augustus 2013 - 12:13

    Hans Van Uden:

    Hoi Annelies,
    Wat ontzettend leuk om je ervaringen en reisverhalen van 'dichtbij' te kunnen meebeleven. Dat wassen van een olifant heb ik ook ooit gedaan. Jouw verhaal bracht die herinnering terug. Momenteel moet ik 'het doen' met de Spaanse zon, ook niet slecht. Omdat wij hier jaarlijks terugkomen, noem ik het wel eens gekscherend ons Haamstede. Enfin, ik blijf je de komende tijd volgen. Nog heel veel plezier, avonturen en uitdagingen toegewenst van ons vanuit een oververhitte costa. grtjes Stuart & Hans

  • 16 Augustus 2013 - 23:08

    Gonny Nabben:

    He Annelies,
    Leuk om je verhalen hier te kunnen lezen en op FB ook je foto's te zien. Dat is toch een groot voordeel van de media tegenwoordig. Ben blij te horen dat je het naar je zin hebt. Knap dat je het primitieve niet schuwt, maar dat wist ik eigenlijk al wel van jou. Blijf gezond en geniet van je reis. Ik zal je blijven volgen. Ik heb vandaag vakantie gekregen en ga er ook lekker van genieten.
    Groetjes Gonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 20293

Voorgaande reizen:

25 Juli 2013 - 25 April 2014

Azië rondtrekken

Landen bezocht: