Andere plek - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu Andere plek - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

Andere plek

Blijf op de hoogte en volg Annelies

15 Oktober 2013 | Cambodja, Kâmpôt

Vorige week met mijn moeder gebeld. Sinds kort heeft ze een apple laptop in huis en internetaansluiting geregeld. Mijn zus regelt dat ze veel foto's van mijn reis kan zien. Intussen kan ze ook mijn blog lezen en ze heeft maar meteen een fotopresentatie aan haar bridgevriendinnen gegeven. Zo zie je maar dat iedereen die maar gemotiveerd is zo'n ding kan gebruiken. Ze is 84 notabene. Nu wil ik nog met haar gaan appen. Ben trots op haar! Inmiddels ben ik verkast. Ik woon nu in een guesthouse in Kampot. Het huis van Thy werd toch wel een beetje een zinkend schip. Inmiddels woonde ik daar nog alleen en nu zijn ze ook nog aan het verbouwen (Uitbreiding van 1 kamer voor meer privacy). Ik heb daar samen met Janneke voral een geweldige tijd gehad met ontzettend veel plezier. Maar nu dus in Kampot. Ook weer leuk om 's avonds in een stadje te zijn. Beetje afwisseling is wel fijn. Vandaag alweer een vrije dag omdat de koning herdacht moet worden. Veel vlaggetjes langs de wegen. Ik ga lekker zwemmen met Sam (Zij gaat volgende week weg). En morgen weer naar school wat heel leuk blijft. In het weekend met de vrouwelijke collega's uit geweest. Gezellig!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 20268

Voorgaande reizen:

25 Juli 2013 - 25 April 2014

Azië rondtrekken

Landen bezocht: