technische snufjes voor een digibeet - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Annelies Uden - WaarBenJij.nu technische snufjes voor een digibeet - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

technische snufjes voor een digibeet

Blijf op de hoogte en volg Annelies

21 Juli 2013 | Nederland, Nijmegen

Vandaag eens proberen mijn blog aan facebook te koppelen. Dit is al mijn 2de poging. Mijn eerdere berichtje is al verdwenen. Gisteren voor het laatst gewerkt. In alle vestigingen voor tijdelijk afscheid genomen. Echt verwend ook nog; kaarten, cadeautje en een lekkere lunch. In mijn gedachten al bezig met lesvoorbereidingen. Met de tefl-cursus was ik daar uren mee bezig en dan voor 1 lesje!! Dit zal iets sneller moeten gaan. Wish myself good luck.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelies

Actief sinds 12 Juli 2013
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 20294

Voorgaande reizen:

25 Juli 2013 - 25 April 2014

Azië rondtrekken

Landen bezocht: