En nu al in Cambodja - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu En nu al in Cambodja - Reisverslag uit Khett Batdambang, Cambodja van Annelies Uden - WaarBenJij.nu

En nu al in Cambodja

Blijf op de hoogte en volg Annelies

27 Juli 2013 | Cambodja, Khett Batdambang

Na een leuke treinreis aangekomen bij de grens van Cambodja. De treinreis voldeed aan al mijn verwachtingen; langzaam, raampjes open en smal harde houten bankjes. Maar wel schoon!! Lopend de grens over is ook wel apart. Drukke handel; honderden Cambodjanen gaan met grote lege karren naar Thailand en komen met enorme volle karren terug. Gaat om eerste levensbehoeften wat ik kon zien. En nu natuurlijk de overvolle brommertjes met hele gezinnen. Morgen fietsen rond Battambang.

• 27 Juli 2013 - 11:01

Ank:

Goed begin Annelies! En wat leuk dat je ons meteen iets laat weten. Lekker fietsen bij Battambang, vergeet je niet het bamboe- treintje op te sporen?? Goed weekend wensen is wat raar nu, je hebt gewoon 10 maanden weekend. Liefs uit Nijmegen.

• 29 Juli 2013 - 09:46

Hettie:

Aan de andere kant van de wereld en wij kunnen jou volgen. Super!
    Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Gisteren boeken zitten bekijken over Thailand. Krijg er zin in!.
    Wie weet komen we elkaar tegen aan de andere kant van de wereld. Groetjes.

• 29 Juli 2013 - 18:12

Marga:

Ha die Annelies.
    Jij bent gearriveerd! Wij hebben leuke bruiloft gevierd van Kiepke.
    Veel plezier!